סמארטפון כשר לילדים Secrets

Wiki Article

ראשית, בדרך כלל המסך שלו הוא לא המסך הכי טוב שיש בשוק – לא מבחינת התצוגה ולא מבחינת מיגון המסך. זה לא אומר שהתצוגה גרועה, ממש לא.

ניתן להתקין על המכשיר כל אפליקציה שאתם רוצים, למשל וויז או וואטסאפ או אפליקציות של בנקים. כל האפליקציות שאתם לא רוצים, יהיו חסומות. השקט שלך - המשימה שלי

מטה תוכלו למצוא את טווח המחירים ואיפה הכי כדאי לקנות את הסמארטפון כשר מומלץ. התוכן באתר מתוחזק על ידי הגולשים ובהתאם לדרישות וחיפושי הגולשים .במידה ומצאתם מידע חסר או טעות אנא עדכנו אותנו באמצעות כפתור עדכון והוספת פרטים מטה.

מידע נוסף על סמארטפון מומלץ מחפשים סמארטפון חדש אבל לא בטוחים איזה לבחור? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

כתבות על טיסות, יעדים חדשים, חברות תעופה, קניות בחו"ל, השכרת רכב, מחירי כרטיסים, מטבע חוץ ועוד.

במכשירים החדשים וודאי זה לא אפשרי כי זה נועל את הבוטלאודר

שלומ נערך לאחרונה על ידי יש את זה היחיד שיש אופציה לשימוש בחול

גם כאן יש דרגות כשרות והן מצוינות ???????? ???? ??? ??????? ??????? על כל סמארטפון כשר כזה. ככה למעשה כל אחד יכול להחליט מה דרגות הכשרות בהן הוא מעוניין.

המדור מספק מידע שימושי על הלוואות, כרטיסי אשראי, מועדוני צרכנות, הנחות, השקעות ועוד. בנוסף, המדור מסקר נושאים כמו דמי אבטלה, קצבאות נכות, חיסכון לכל ילד ועוד, מענק קורונה ועוד. המדור מספק מידע בנושא כלכלת משפחה בכל ההיבטים.

מצלמה ראשית (אחורית) – זו המצלמה בה רובנו משתמשים כדי לצלם תמונות של אנשים, חפצים, אוכל וכו'.

מדור חינוך והשכלה באתר פואנטה חדשות צרכנות מביא חדשות בכל תחום שנוגע לחינוך, השכלה וצרכנות. המדור מסקר את משרד החינוך, החופש הגדול, תלמידי בתי הספר, מערכת החינוך ועוד.

פלאפון רק עם וואטסאפ אנשים רבים מואסים בכל מגוון האפשרויות שיש בסמארטפון הרגיל, ומתחילים לחפש פלאפון רק עם וואטסאפ. מה הם יתרונותיו של פלאפון שיש בו רק וואטסאפ ולמה

סמארטפון רק עם וואטסאפ מאפשר לכם להתכתב עם חברים בקלות על ידי הוואטסאפ אבל לא להישאב לכל התוכן האינסופי שקיים באינטרנט. כאן תוכלו למצוא פתרון קל ונוח שיאפשר לכם לקחת כל סמארטפון ולהפוך אותו לסמארטפון רק עם ווטספ (או כל אפליקציה חשובה שאתם רוצים שתהיה לכם)

הופעות בתקשורת של העיתונאית דפנה הראל כפיר, כתבת הצרכנות ועורכת "פואנטה חדשות צרכנות". ראיונות והשוואות מחירים בתחום הסלולר, הבנקאות, השופינג והבילויים

Report this wiki page